.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است. رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.(ادامه)
محافل ترتیل‌خوانی در شبکه‌های سیما
شبکه‌های سیما در روز‌های ماه مبارک رمضان، ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در ساعات مختلف، روانه آنتن می‌کنند.(ادامه)
سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: عزیزان من، اولاً این را بدانید که این حرف‌های بنده سیاسی نیست. خدا لعنت کند کسانی خدا لعنت کند کسانی را که حرف‌های ما را سیاسی تحلیل می‌کنند، یا پس و پیش آن را حذف می‌کنند!
سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: عزیزان من، اولاً این را بدانید که این حرف‌های بنده سیاسی نیست. خدا لعنت کند کسانی(ادامه)
 دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 از امروز پنجشنبه‌ (12 بهمن) آغاز و تا یکشنبه (22 بهمن) ادامه خواهد داشت. عناوین روزها و شعار محوری برنامه‌های دهه فجر 1402 اعلام شد
دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 از امروز پنجشنبه‌ (12 بهمن) آغاز و تا یکشنبه (22 بهمن) ادامه خواهد داشت.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود. رئیس‌جمهور گلایه و شکایت کرده بود مبنی بر اینکه مصوبه شفافیت برای کار دولت مشکل ایجاد می کند/ مجلس حق ندارد راجع به اداره مجمع تشخیص قانون بنویسد/ نمایندگان رعایت کنند؛ نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی حملۀ تروریستی شاهچراغ بازداشت شد / ۱۹۶ تروریست تکفیری بین دو حادثه حرم معدوم یا بازداشت شدند / انتخاب زمان انجام هر دو عملیات تروریستی کاملاً معنادار است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان فارس از شهادت یکی از مجروحان حادثه تروریستی شیراز خبر داد. تعداد شهدای حادثه تروریستی شیراز به ۲ نفر رسید
رئیس کل دادگستری استان فارس از شهادت یکی از مجروحان حادثه تروریستی شیراز خبر داد.(ادامه)
خلاصه وقایع روز عاشورا با تفکیک دقیق ساعت
طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک، واقعه روز عاشورا به حساب گاه‌شماری شمسی دقیقا روز 21 مهر سال 59 هجری شمسی بوده است و با توجه به مقاتل معتبر می توان شرح وقایع روز عاشورا را از اذان صبح تا اذان مغرب به ترتیب زیر دسته بندی کرد.(ادامه)
حجت‌الاسلام عالی گفت: بحثی این روزها پیش آمده است، درباره اینکه در جلسات و هیأت‌ها، بعضی از کسانی که حجاب ندارند، وارد می‌شوند. وظیفه ما این است که به عنوان مهمان سیدالشهدا(ع) مانع نشویم و جلوی آن‌ها را نگیریم. آن‌ها مهمان سیدالشهدا هستند اما شأن مجلس هم باید حفظ شود. او گفت: اگر فرد بی‌حجاب خواست حاضر شود، به او خوش‌آمد بگوییم اما محترمانه هم تذکر دهید که شأن مجلس سیدالشهدا حفظ شود. حجت‌الاسلام عالی: مانع حضور افراد بدون حجاب در هیأت‌ها نشویم
حجت‌الاسلام عالی گفت: بحثی این روزها پیش آمده است، درباره اینکه در جلسات و هیأت‌ها، بعضی از کسانی که حجاب ندارند، وارد می‌شوند. وظیفه ما این است که به عنوان مهمان سیدالشهدا(ع) مانع نشویم و جلوی آن‌ها را نگیریم. آن‌ها مهمان سیدالشهدا هستند اما شأن مجلس هم باید حفظ شود. او گفت: اگر فرد بی‌حجاب خواست حاضر شود، به او خوش‌آمد بگوییم اما محترمانه هم تذکر دهید که شأن مجلس سیدالشهدا حفظ شود.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
روزه داری یکی از اعمال سفارش شده در عید غدیر است و هنگام ملاقات مومنان بگوییم الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِی جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَةِ أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ؛ سپاس خدای را که ما را از چنگ‌زنندگان به ولایت امیرمومنان و امامان دیگر قرار داد. اعمال عید غدیر چیست؟(يادداشت)
روزه داری یکی از اعمال سفارش شده در عید غدیر است و هنگام ملاقات مومنان بگوییم الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِی جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَةِ أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ؛ سپاس خدای را که ما را از چنگ‌زنندگان به ولایت امیرمومنان و امامان دیگر قرار داد.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم.

عملیات اجرایی انتخابات در گلستان آغاز شد
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم. (ادامه)
دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد. برخورد با کشف حجاب سخت‌تر خواهد شد
دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد جزئیات مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ( ره ) در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد(ادامه)
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت  ... لایحۀ حجابِ قوه قضائیه کافی نیست لایحۀ جدا بدهند
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت ...(ادامه)
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد. این لایحه حجاب است یا صیانت از بی‌حجابی؟
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.(ادامه)
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. 

سردار «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. (ادامه)
اجرای کامل و دقیق توافق حقابه هیرمند به نفع هر دو ملت ایران و افغانستان و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند. مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه هیرمند از ایجاد مشکل جدی در روابط با ایران پیشگیری کنند
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند.(ادامه)
رسالت بوذری گفت: برنامه «محفل» مانند هیچ یک از برنامه‌های قبل از افطار نبوده است و خوشحال هستیم این تازگی برنامه، در نشاط دینی جامعه مؤثر بوده است و این کار، شروعی برای آینده است «محفل» شبیه هیچ یک از برنامه‌های افطار نبود
رسالت بوذری گفت: برنامه «محفل» مانند هیچ یک از برنامه‌های قبل از افطار نبوده است و خوشحال هستیم این تازگی برنامه، در نشاط دینی جامعه مؤثر بوده است و این کار، شروعی برای آینده است(ادامه)
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟ جرم خدا چیست که با بی‌حجابی با او لج می‌کنید؟ ؛ این لجبازی به درد مردم هم نمی‌خورد | خدا در قیامت کباب پزی ندارد | خدا صدای یک گروه را نمی‌شنود
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟(ادامه)
مسجدی خاص که در آن کشتی هم آموزش می‌دهند + تصاویر
مسجد بقیه الله ساری با اجرای برنامه‌های متنوع و خاص فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و خیریه صد‌ها جوان را جذب کرده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.